Service en garantie

Bij Benitech streven we er naar om al onze projecten zo verzorgd mogelijk af te handelen. Zijn er onverhoopt zaken die onze aandacht verdienen, dan kunt u hieronder een serviceformulier invullen. Zodra het serviceformulier ontvangen is, neemt de Benitech service afdeling of Serku (service kunststof) het in behandeling. Voor een snellere afhandeling kunt u een aantal foto’s van de situatie uploaden, zo heeft onze technische dienst vooraf een duidelijk beeld wat de situatie is.

Dit formulier is niet bedoeld voor algemene vragen of als contactformulier. Kijkt u ook eens op onze onderhoudspagina voor veel voorkomende vragen en onderhoud.

  • Waar vind ik het ordernummer?

    Bekijk hier waar u het ordernummer kunt vinden.
    Op werkdagen tussen 8:00 en 17:00
  • Sleep bestanden hierheen of

    • In verband met de bouwvak worden service- en opleverwerkzaamheden vanaf maandag 21 augustus weer
      in behandeling genomen. Binnen 5 tot 7 werkdagen ontvangt u een reactie op uw serviceverzoek.
      Voor spoedgevallen/calamiteiten kunt u mailen naar info@benitech.nl of een bericht achterlaten op onze voicemail via 088-6001357. Spreekt u duidelijk uw naam, telefoonnummer en woonplaats in + de reden waar u om belt. Wij streven er naar om u binnen 2 werkdagen te kunnen antwoorden.

      Toegestane bestandsformaten zijn afbeeldingen ( .jpg .png of .gif ) Microsoft Word ( .doc of . docx), Microsoft Excel ( .xls of .xlsx) en Adobe PDF ( .pdf). Bestanden mogen afzonderlijk niet groter zijn dan 2 Mb. Bestanden groter dan 2 Mb kunt u mailen naar service@benitech.nl.

    * Deze actie is niet geldig i.c.m. andere acties.