Service en garantie

Bij Benitech streven we er naar om al onze projecten zo verzorgd mogelijk af te handelen. Zijn er onverhoopt zaken die onze aandacht verdienen, dan kunt u hieronder een serviceformulier invullen. Zodra het serviceformulier ontvangen is, neemt de Benitech service afdeling of Serku (service kunststof) het in behandeling. Voor een snellere afhandeling kunt u een aantal foto’s van de situatie uploaden, zo heeft onze technische dienst vooraf een duidelijk beeld wat de situatie is.

Dit formulier is niet bedoeld voor algemene vragen of als contactformulier. Kijkt u ook eens op onze onderhoudspagina voor veel voorkomende vragen en onderhoud.

  • Waar vind ik het ordernummer?

    Bekijk hier waar u het ordernummer kunt vinden.
    Op werkdagen tussen 8:00 en 17:00
  • Sleep bestanden hierheen of

    • BENITECH streeft er naar binnen vijf werkdagen te reageren op uw melding.
      Binnen drie weken wordt uw service ingepland.

      Indien u met het invullen van dit formulier hulp nodig heeft of vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via 088-6001357 of service@benitech.nl.

      Toegestane bestandsformaten zijn afbeeldingen ( .jpg .png of .gif ) Microsoft Word ( .doc of . docx), Microsoft Excel ( .xls of .xlsx) en Adobe PDF ( .pdf). Bestanden mogen afzonderlijk niet groter zijn dan 2 Mb. Bestanden groter dan 2 Mb kunt u mailen naar service@benitech.nl.

    * Deze actie is niet geldig i.c.m. andere acties.